Mi vas povezujemo
sa vašim poslovnim prilikama

Pronađi kandidate Pronađi poslove

Da li je sva ugostiteljska oprema UVOZNA?

Da li je sva ugostiteljska oprema UVOZNA?

Svedoci smo da je ugostiteljska oprema koju kupujemo i koristimo uglavnom italijanske, nemačke ili kineske proizvodnje. Uspeli smo da pronađemo proizvođača koji već skoro 60 godina proizvodi mašine za ugostiteljstvo premium kvaliteta. Možda do sada niste primećivali ali u mnogim beogradskim prestižnim restoranima se može videti njihova ručna mesoreznica po ugledu na čuvene "Berkel" crvene mesoreznice. Takođe kada u Maksiju, Merkatoru ili Ideji čekate da Vam iseku pršutu ili samelju mleveno meso, možete videti da to rade na mašinama čuvene "Alatnice Martinović".

Decenijama je Radojica Martinović čekao dan kada ce saopštiti da je njegova alatnica, do juče, zanatska radnja u kojoj je proizvodio mlinove za kafu, vage i mesoreznice, počinje serijsku proizvodnju mlinova za kafu sa kamenim meljačima i praktično prerasta u prvo privatno preduzeće u kojem će se izrađivati mlinovi za kafu za pržionice, male, srednje i velike samoposluge. Alatnica Martinović je zapravo nasledila "trade mark" trgovca i proizvođača mlinova iz davnih predratnih dana Ljubu Keserovića, koji je 1932. doneo u Beograd prvi mlin za mlevenje pržene kafe sa kamenim meljačima marke "Indijaner". Starim Beogradom je kafa tako lepo mirisala , baš zato što je mlevena kao u vodenicama potočarama.

Kasnije su kamenove u električnim mlinovima zamenili metalni rezači da bi, 1958 godine, Radojica Martinović shvatio koliko je kafi time nanesena nepravda. Metal kafu reže i zagreva tako da se delimično gube eterična ulja i nepotrebno se stvara kiselkasta nijansa. Mlin sa kamenim meljačima, koji je dobar toplotni izolator, ne zagreva kafu i fina kafena prašina iz mašine izlazi hladna. U Evropi, koja se u ekološkom pokretu masovno vraća zdravoj hrani, upravo se događa suprotan trend. Kafa se sve manje melje metalnim noževama sve češće kamenim kružnim pločama. Mlinovi koje Alatnica Martinović sada prezentuje javnosti i kupcima su na svetskom nivou, ali ne kopija tuđih. Oni su Martinovićeva originalna konstrukcija i plod dugogodišnjeg iskustva majstora koji je do sada proizveo preko 3000 mlinova za 40 godina rada. Prodavani su širom stare Jugoslavije, u Beogradu, Sarajevu , Banjaluci, Podgorici, Leskovcu, Peci, najvise u Vojvodini. Kupovale su ih poznate trgovinske kuće "Banovo brdo", "Srbijanka", "Promet", "Jabuka", "Donji Srem", "Pekabeta", "C Market", "Delta DMD"...

Danas, nakon gotovo 55 godina rada, Alatnicu Martinović uspešno vodi i unapređuje Radojicin sin koji je nasledio porodični biznis. U poslednjih 15 godina njegovog rukovodstva, Alatnica Martinović je sve više i više rasla i danas se može percipirati kao lider na tržištu i prozvodi i servisira profesionalne mesoreznice, mlinove za meso, mešalice za meso, špriceve za pravljenje kobasica, prese za pljeskavice, razne vrste mlinova i sl.

ISTRAŽIVALI SMO: Šta su najveći problemi ugostitelja?

ISTRAŽIVALI SMO: Šta su najveći problemi ugostitelja?

Šta je to što konstantno tišti srpske ugostitelje, o čemu se stalno govori, kako se industrija nosi u trenutnoj situaciji... Razgovarali smo sa ugostiteljima.

Visa MasterCard MaestroCard AmEx
Verified By Visa MasterCard SecureCode